6.5.12

Sernik na zimno w trzech smakach i kolorach

Bardzo chciałam, żeby tym razem sernik wyglądał trochę inaczej niż poprzedni SERNIK NA ZIMNO :) 

Kolory, które nadają same galaretki nie są bardzo intensywne, ale dzieciom i tak bardzo się podobały. 

Polecam!




Sernik na zimno

Składniki
  • 2 duże opakowania serka Danio (2 x 400g)
  • 3 galaretki w różnych smakach i kolorach (u mnie wiśniowa, agrestowa i brzoskwiniowa)
  • 3,5 szklanki wrzątku
Sposób przygotowania:
  1. Na początek, 2 galaretki rozpuszczamy w dwóch osobnych szklankach gorącej wody (np. wiśniową i agrestową). Studzimy.
  1. W międzyczasie formę, w której będziemy chłodzić sernik delikatnie smarujemy masłem i oprószamy mąką. 
  2. Każde opakowanie serka wkładamy do osobnego szklanego naczynia, do każdego wlewamy jedną rozpuszczoną i zimną galaretkę, dokładnie mieszamy. 
  3. Jeden z serków z galaretką wlewamy do formy i wstawiamy do lodówki. Drugi zostawiamy. 
  4. Po ok. 30 min. wyjmujemy formę i na stężałą warstwę bardzo delikatnie wlewamy drugą, tę nie schłodzoną. 
  5. Całość ponownie wstawiamy do lodówki. 
  6. 3 galaretkę rozpuszczamy w 1,5 szklanki wrzątku, odstawiamy do wystygnięcia i lekkiego stężenia. 
  7. Ponownie wyjmujemy sernik i zalewamy samą galaretką. Możemy na serniku ułożyć ulubione owoce i zalać je galaretką. Wstawiamy całość ponownie do lodówki na kilka godzin lub całą noc. 


Smacznego!















  Ciasta bez pieczenia

14 komentarzy:

  1. Wygląda wspaniale! Jest przepyszny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A serek danio można czymś zastąpić innym? Bo ja chętnie bym zjadła taki sernik na zimno, ale niekoniecnzie z tym serkiem.
    Kolory cudowne. Właśnie takie pastelowe - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny i na pewno pyszny :)
    uwielbiam serniki na zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście Danio można zastąpić każdym innym słodkim, serkiem homogenizowanym. Ja często używamy serka o smaku waniliowym Rolmlecz-u, ale każdy inny który lubisz na pewno również się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sernik w pastelowych kolorach też wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorowe warstwy, uwielbiam jak taki robi moja mama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda tak niebiański lekko;) Musi smakować przepysznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, chyba takie zabawy z ciastem to domena mam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowite te Twoje pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się oczywiście pomyliłam i chciałam zapytać o bezy do sernika na zimno!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...